TERUGSTUURBELEID

Retourkosten EN VERANTWOORDELIJKHEID

Wij hopen van harte dat u zult niet teleurgesteld worden door uw aankoop, maar soms dingen gewoon niet uit te werken . In het zeldzame geval dat je niet helemaal in love met uw nieuwe horloge , neem dan contact op met onze Customer Care Team via e-mail :  info@colorishop.com .

Houd er rekening mee dat we alleen die producten die tegen de onderstaande voorwaarden in aanmerking zullen terugbetalen .

  • Om een horloge terug voor krediet, moet het in nieuwe staat . We kunnen geen restitutie voor horloges die sporen van gebruik vertonen af te geven. De volgende return redenen voor nieuwe aankopen worden geaccepteerd :
    • Onjuiste product of maat besteld
    • Product , maar niet echt van de Klant
    • Company verzonden verkeerde product of Grootte
  • Als het product beschadigd is binnen de garantietermijn , die indicatable , raden wij u aan contact op te nemen met ons Customer Care Team van het verzenden van uw aankoop info en schade details  .info@colorishop.com.

Colori zal geen terugkerende kosten te dekken en de klant is verantwoordelijk voor eventuele risico’s die kunnen optreden. Daarom adviseren we – als het terugsturen van het order- om uw zending met een verzekering te dekken. Dit is iets voorkomen bij verkeerd gaat .

Zodra het item is teruggestuurd naar ons dan duurt het maximaal 14 dagen vanaf de datum van ontvangst voor een terugbetaling te verwerken en ten gunste van de wijze van betaling gebruikt

RETOURADRES

Gelieve te keren het bevel om het onderstaande adres binnen de proefperiode :

De Netherlands Adres:

Ron Offenbach Group B.V
Postbus 267
4900 AG, Oosterhout
Email: info@colorishop.com

PROEFPERIODE

In de proefperiode van 14 dagen , te rekenen vanaf datum van ontvangst, klant heeft het recht om de overeenkomst te herroepen en om de horloges terug uit de orde om de volgende redenen :

  • Onjuiste product of maat besteld
  • Product , maar niet echt van de Klant
  • Company verzonden verkeerde product of Grootte

In het geval dat een product beschadigd of onvolledig is, de consument heeft de plicht om de Colori customer care team op de hoogte via e-mail en te wachten op verdere instructies . Als een klant wil het recht van de herroeping om zijn overeenkomst te ontbinden en de bestelling terug te keren gebruiken, is het alleen toegestaan ​​om het product uit te pakken totdat dus om vast te stellen of te houden of terug te keren de goederen. Tijdens de proefperiode het product zorgvuldig moet worden behandeld en moet in de originele verpakking wanneer terug te sturen . Moet het samen met alle accessoires (indien aanwezig ) in de originele staat en verpakking.

GARANTIE EN REPARATIE

Uw aankoop bij coloriwatches.com wordt gegarandeerd voor een periode van vierentwintig ( 24) maanden vanaf de aankoopdatum onder voorwaarden en bepalingen van deze garantie . Het heeft betrekking op fabricagefouten op het moment van de aankoop bestaande . Het komt alleen in werking als het garantiebewijs is gedateerd , juist en volledig ingevuld .

De fabrieksgarantie is niet van toepassing in geval van:

  • schade als gevolg van onjuist gebruik , gebrek aan zorg , nalatigheid , ongelukken ( deuken , breken , gebroken kristal , enz. ), zoals krassen, stuiteren , het vallen van de Colori producten;
  • Garantie is niet van toepassing op Colori producten in het geval het wordt behandeld door niet- geautoriseerde personen , zonder schriftelijke toestemming van Colori .

In geval van vragen over rendement en garantie, kunnen klanten altijd contact opnemen met de Colori customer care team via info@colorishop.com.